Fatura e mbrëmjes se maturës

Çmimet për veshjet dhe këpucët janë me pesë zero. Restoranti dhe look-u kushtojnë më pak
Të premten që lamë pas maturantët e të gjithë vendit u ulën për herë të fundit në bankat e shkollës. Atë ditë u mbyll thjesht viti shkollor, pasi ata do të jenë së bashku për ta paktën edhe një muaj tjetër.
Përpara janë provimet e maturës dhe ngjarja e madhe, mbrëmja e fundit së bashku, “Mbrëmja e Maturës”. Për një pjesë të maturantëve ethet e kësaj feste kanë filluar që në fillim të vitit shkollor, bashkë me planet dhe ndonjë kursim të vogël lekësh.
Më shumë të dhëna pas kësaj dite duket se janë vajzat, të cilat nisin të shfletojnë katalogë e faqe interneti për të kërkuar modelin ideal (apo të ngjashëm me idealin) të fustanit, këpucëve, bizhuterive e deri tek modeli i flokëve. Në fakt, edhe në dyqane janë ato që kanë vërshuar të parat.
Prej gati një muaji ka filluar maratona e provave të fustaneve në dyqanet e kryeqytetit. Ka prej tyre që i kanë pasur idetë e qarta dhe i kanë blerë fustanet, e të tjera preferojnë që të shohin edhe pak, pasi kohë ka deri në mbrëmjen e maturës, në korrik.
Por, cila është shifra kufi që këto maturantë kanë? Kjo është një pyetje që shumë prindër i ka bërë tashmë dhe dhimbje koke. Në dyqanet e pyetura, fakti i parë që të bën përshtypje është monedha më të cilën blihen fustanet. Nuk flitet më me lek, por me euro. “Ky fustan kushton 850 euro”, shpjegon shitësja “Deri tani janë shitur dy, ky është i fundit që ka mbetur”.
Me tej çmimet e fustaneve të shitura vazhdojnë 500 euro, 400 euro etj., etj. Por, ky është vetëm fillimi, pasi blerjet ende nuk kanë filluar mirë dhe deri në minutën e fundit vlera e një fustani mbrëmjeje do të jetë rritur edhe më shumë.
Këpucët
Fustani i ëndrrave sigurisht që do këpucët e duhura. Edhe në këtë pikë nuk mund të bëhen tolerime. Shpenzimet për këpucët nuk janë aq të mëdha sa për fustanet, por edhe të papërfillshme nuk mund të konsiderohen.
Në një nga dyqanet më në zë të këpucëve në kryeqytet, na tregojnë se shifrat për këpucët e blera variojnë nga 170 euro ( më të lirat) e deri në 600 euro. Megjithatë, jo të gjithëve ua lejon portofoli të blejnë në këto dyqane dhe më të tilla çmime, dhe për këtë i drejtojnë sytë nga dyqanet më ekonomike, ku mund të gjejnë fustan apo këpucë që nuk shiten me euro, por me lek.
Tualeti
Jo më pak i rëndësishëm në këtë ditë është tualeti dhe flokët. Në sitën e maturantëve kalojnë qindra modele, por në fund fiton vetëm një. Ndonëse është pjesa më e dukshme, tualeti dhe flokët kushtojnë më pak se gjithçka tjetër. Sallonet e bukurisë i kanë çmimet standarde.
“Kaq për flokë të shkurtër e aq për flokë të gjatë”. Ndërsa tualeti kushton 1 mijë lek. Maksimumi i shpenzimit për flokë dhe tualet shkon 2 mijë lek. Këto çmime janë në sallonet e zakonshme, pasi në ato që frekuentohen nga VIP-at çmimet nuk bëhen publike.
Restoranti
Një shpenzim i domosdoshëm. Këtë vit pjesa më e madhe e rezervimeve janë në lokale apo komplekse që gjenden jashtë Tiranës. Madje, nuk mungojnë edhe rezervimet në qytetin bregdetar të Durrësit. Për këtë pjesë, shpenzimet janë në varësi të restoranteve.
Një maturant që do të festojë në Durrës, do të shpenzojë përafërsisht 4500 lekë (vetëm për ushqimin) ndërsa në Tiranë çdo gjë varet nga restoranti dhe fatura mund të shkojë nga 4 mijë deri në 6 mijë lekë.
Ata që kanë më shumë rezerva për këtë mbrëmje janë prindërit, të cilët janë “sponsorët”.
Për ta sigurisht që disa janë shpenzime të kota, por përballë lumturisë së fëmijëve nuk mund të bëjnë gjë tjetër veçse të hapin portofolin dhe të kënaqin dëshirat e tyre. Në fund të fundit, kjo është vera e fundit për ata si fëmijë. Në tetor do të kenë një tjetër status, atë të studentit.

About tinajelvis

student
This entry was posted in sociale. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

